Reklamation
iKontor tillämpar konsumentköplagen vid reklamationer, vilket innebär 3 års reklamationsrätt. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten.
Vi vill ha din reklamation skriftligen via e-post så snart felet upptäcks. Vid fraktskada på produkten, bifoga bilder på skadan och emballage i din anmälan.
Online Dispute Resolution (ODR)
Europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning (ODR) är till för konsumenter och näringsidkare i EU. Här kan du få hjälp att lösa tvister om ditt köp på nätet – utan att gå till domstol. Webbplatsen är gratis att använda och drivs av EU-kommissionen.
Allmänna Reklamationsnämden
iKontor kommer att följa Allmänna reklamationsnämnden rekommendationer i en eventuell tvist.
Allmänna Reklamationsnämden Box 174, 101 23 Stockholm.
-
Behöver du hjälp?
Ring oss på 010 - 88 86 555
Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt