Loader

Stiftpenna Pilot
Begreen Progrex Svart 0.5mm

1 recension
18kr/st
Inkl. moms
[]
false
Ange antal st
Säljs endast i hel förpackning om 10 st
Förpackningspris 180,00kr

Artikelnummer: H-125-SL-B-BG EAN: 4902505377839

Billigst på PriceRunner

Stiftpenna Pilot Progrex 0,5 Svart

Pilots mekaniska stiftpenna Begreen Progrex har gummigrepp och svängd pennkropp för att det ska vara så bekvämt som möjligt att skriva.

Pilots mekaniska stiftpenna Begreen Progrex har en tunn, räfflad design som är både bekväm och snygg. Spetsen på 0,5 mm ger smidiga och exakta linjer och är idealisk för uppgifter som kräver stor noggrannhet. Spetsen kan dras in helt i kroppen, vilket gör pennan enkel att bära med sig i fickan. Med sin slimmade, eleganta design passar den här automatiska stiftpennan fint överallt på kontoret, hemma eller i klassrummet. Den har en transparent pennkropp som gör att du kan se när blyertsstiftet håller på att ta slut. Den har dessutom med ett inbyggt radergummi.Den automatiska pennans blyertsstift och radergummi är påfyllningsbara, vilket ger mindre avfall och större besparingar. Produkten är tillverkad av 70 % återvunnet material, vilket gör den till ett miljömedvetet val.

Tillverkad av 70% återvunnet material
Klickmekanism
Med suddgummi
Spetsbredd: 0,5 mm
Färg pennkropp: Svart

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Pilot
EAN 4902505377839
Typ Stiftpennor
Antal st/fp 10
Huv Nej
Clip Ja
Pennkropp Rund
Textfärg Svart
Färg pennkropp Svart
Spetsbredd 0.5 mm
Klickmekanism Ja

Kundrecensioner


Tim Nilsson• 2018-09-26

Jag försökte sno 10st av min lärare men han kom på mig men de är bra pennor


Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Stiftpenna Pilot Progrex 0,5 Svart

Pilots mekaniska stiftpenna Begreen Progrex har gummigrepp och svängd pennkropp för att det ska vara så bekvämt som möjligt att skriva.

Pilots mekaniska stiftpenna Begreen Progrex har en tunn, räfflad design som är både bekväm och snygg. Spetsen på 0,5 mm ger smidiga och exakta linjer och är idealisk för uppgifter som kräver stor noggrannhet. Spetsen kan dras in helt i kroppen, vilket gör pennan enkel att bära med sig i fickan. Med sin slimmade, eleganta design passar den här automatiska stiftpennan fint överallt på kontoret, hemma eller i klassrummet. Den har en transparent pennkropp som gör att du kan se när blyertsstiftet håller på att ta slut. Den har dessutom med ett inbyggt radergummi.Den automatiska pennans blyertsstift och radergummi är påfyllningsbara, vilket ger mindre avfall och större besparingar. Produkten är tillverkad av 70 % återvunnet material, vilket gör den till ett miljömedvetet val.

Tillverkad av 70% återvunnet material
Klickmekanism
Med suddgummi
Spetsbredd: 0,5 mm
Färg pennkropp: Svart

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Pilot
EAN 4902505377839
Typ Stiftpennor
Antal st/fp 10
Huv Nej
Clip Ja
Pennkropp Rund
Textfärg Svart
Färg pennkropp Svart
Spetsbredd 0.5 mm
Klickmekanism Ja
Recensioner (1)

Kundrecensioner


Tim Nilsson• 2018-09-26

Jag försökte sno 10st av min lärare men han kom på mig men de är bra pennor


Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Stiftpennor
  • Stiftpennor
  • Stiftpennor
  • Stiftpennor
  • Stiftpennor
    Antal st/fp
  • 10
  • 10
  • * 12
  • * 12
  • -
    Huv
  • Nej
  • Nej
  • Nej
  • Nej
  • Nej
    Clip
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Ja
    Pennkropp
  • Rund
  • Rund
  • Rund
  • Rund
  • Rund
    Textfärg
  • Svart
  • * Blå
  • -
  • * Blandad
  • Svart
    Färg pennkropp
  • Svart
  • * Blå
  • * Orange
  • * Transparent
  • * Blå
    Spetsbredd
  • 0.5 mm
  • * 0.7 mm
  • * 0.9 mm
  • 0.5 mm
  • 0.5 mm
    Klickmekanism
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Ja
Visa utökade specifikationer

Varumärke

Pilot

PILOT NORDIC AB

Från den amerikanska tillverkan Pilot har vi ett stort sortiment pennor, bl.a. överstrykningspennor, stiftpennor (0,5 och 0,7 mm), tåliga märkpennor, kulspetspennor i olika färg och spetstjocklek och bekväma gel-pennor för behaglig handskrift.  

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×