Loader

Byxa Brage
Brandy Light Dam Mörk Marin

359,20kr
287,20kr
SPARA 72 KR -20% REA
Exkl. moms
[]
false

Artikelnummer: 2067039-HH

Se liknande artiklar med aktuella kampanjer:
Billigst på PriceRunner

Brage Byxa Brandy Light

Smidig stationsbyxa i twill från BRAGE.

OBS! Byxan kan beställas med reflexer silver, silver/gul och silver/rutig. Om detta önskas hör av er till vår kundservice på 0200 - 811 000. Tyvärr går det inte att lägga en beställning med reflexer direkt i vår web.
Stationsbyxa med två sidfickor fram
Två snedställda benfickor med dragkedja, båda med bälg
Telefonficka och pennficka på båda benfickorna
Två bakfickor med kardborrestängning
Förböjda knän med insnitt
Gummerad insida i liningen för att undvika att tröjan åker ur när man rör sig
Bälteshällor och 1 st D-ring i höger bälteshälla fram
Knäpps med jeansknapp
Nedläggningsbar 5cm i C-storleksserien vilket innebär att byxan kan förlängas till C100 storlekserien med en enkel sprättning av sömmen i benslut

Materialkomposition
Bomull 35%
Polyester 65%

Tvättråd
Maskintvätt 60°C
Strykning låg temperatur
Torktumling låg värme
Ej kemtvätt
Tål ej blekmedel

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Typ Arbetsbyxor
Material Polyester, Bomull
Färg Marin
Storlek C44, C46, C48, C50, C52, C54, C56, C58, C60, C62, D96, D100, D104, D108, D112, D116, D120
Kategori Arbetskläder

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Brage Byxa Brandy Light

Smidig stationsbyxa i twill från BRAGE.

OBS! Byxan kan beställas med reflexer silver, silver/gul och silver/rutig. Om detta önskas hör av er till vår kundservice på 0200 - 811 000. Tyvärr går det inte att lägga en beställning med reflexer direkt i vår web.
Stationsbyxa med två sidfickor fram
Två snedställda benfickor med dragkedja, båda med bälg
Telefonficka och pennficka på båda benfickorna
Två bakfickor med kardborrestängning
Förböjda knän med insnitt
Gummerad insida i liningen för att undvika att tröjan åker ur när man rör sig
Bälteshällor och 1 st D-ring i höger bälteshälla fram
Knäpps med jeansknapp
Nedläggningsbar 5cm i C-storleksserien vilket innebär att byxan kan förlängas till C100 storlekserien med en enkel sprättning av sömmen i benslut

Materialkomposition
Bomull 35%
Polyester 65%

Tvättråd
Maskintvätt 60°C
Strykning låg temperatur
Torktumling låg värme
Ej kemtvätt
Tål ej blekmedel

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Typ Arbetsbyxor
Material Polyester, Bomull
Färg Marin
Storlek C44, C46, C48, C50, C52, C54, C56, C58, C60, C62, D96, D100, D104, D108, D112, D116, D120
Kategori Arbetskläder
Produktblad
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (exkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×