Inkontinensskydd Molicare Premium Mobile 5 Droppar
Byxskydd med hög absorptionskapacitet, kroppsnära passform och hög diskretion. För ökat välbefinnande under en aktiv dag och god nattsömn.
MoliCare@ Premium Mobile byxskydd ser ut och känns som vanliga underkläder med dess anatomiska form, mjuka material och höga elastik.
Den absorberande kärnan neutraliserar lukt, absorberar snabbt och håller huden torr.
Högkvalitativt material och sidobarriärsystemet ger säkert skydd mot läckage även på natten.
Rivbara sidosömmar gör skyddet enkelt att ta av.
Färgens tråd i midjan indikerar storlek och absorptionskapacitet.
Hudvänligt, andningsbart material for torra nätter.
Användning
MoliCare® Premium Mobile kan lätt tas av och på, vilket möjliggör för aktiva personer att fortsätta med sitt normala liv och är dessutom lämplig för toaletträning. Den är idealisk för alla grader av urin- och fekalinkontinens och passar både mobila och sängbundna patienter, samt personer med demens.
Vid lätt till medelstor inkontinens
MoliCare Premium Mobile 5 droppar är det tunnaste skyddet inom MoliCare Premium Mobile-sortimentet. Tack vare sin tunna och kroppsnära absorptionsdyna ger den högsta möjliga diskretion samtidigt som den ger hög komfort och säkerhet vid lätt till medelstor inkontinens. Finns i fyra storlekar
midjemått 60-90 cm
Varumärke | Molicare |
Typ | Inkontinensskydd |
Serie | Premium Mobile |
Antal st/fp | 14 |
Antal fp/krt | 4 |
Storlek | S, M, L, XL |
Färgkod storlek | Grön |
Kön | Unisex |
Absorptionsförmåga | 5 |
Midjemått | 60-90 cm, 80-120 cm, 100-150 cm, 130-170 cm |
Lager | 3 |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt