Taski Jontec Matt & Care - Matt golvpolish
Matt och halksäker golvpolish för de flesta elastiska vattentåliga golv. Den matta ytan ger ett naturligt intryck av minskad halkrisk. Eftersom produkten dessutom är mycket tålig mot alkohol och desinfekteringsmedel är den lämplig att använda inom sjukvården. Minskade underhållskostnader ger en bättre ekonomi.
Produktegenskaper
● Unik formulering som ger en matt yta
● Hållbart och slitstarkt skydd
● Tål alkohol och desinfektionsmedel bättre än vanliga golvpolish
● Lätt att applicera, torkar fort
● Halksäker enl. ASTM D-2047
Produktfördelar
● Skapar en matt skyddande yta på de flesta elastiska vattentåliga golv
● Mycket tålig mot klackmärken och smuts, även vid tät trafik
● Särskilt lämpligt att använda inom sjukvården eftersom ytan har en matt finishoch tål alkohol
● Kan appliceras med mopp eller polishutläggare. Sprids ut jämnt för ett perfekt resultat
Bruksanvisning
● Endast helt uppskurade, väl sköljda och fullständigt torra golv får behandlas. Behandla porösa eller skadade golv med en förseglande golvprodukt från Diversey innan applikation.
● Häll ut en mindre mängd på golvet och sprid ut jämnt med en polishapplikator i överlappande stråk på 1 - 1,5m, medan produkten ännu är våt. Låt torka fullständigt (20 - 30 minuter) innan ytterligare skikt läggs ut på samma sätt. Applicera två skikt på icke-porösa jämna golvytor. För porösa golv är tre skikt vanligen tillräckligt.
● Linoleum: Efter det första skiktet har torkat jämnas ytan av med singelskurmaskin och lämpligt rondell. Fuktmoppa och låt sedan torka fullständigt innan ytterligare skikt läggs på.
● Lättskurning och ytförbättring: Använd ett lämplig Diversey proudukt för att avlägsna ett polishskikt och ta upp den smutsiga vätskan med en kombiskurmaskin eller våtdammsugare. Låt torka fullständigt innan nya skikt appliceras.
Varumärke | Diversey |
Serie | TASKI |
EAN | 7615400858521 |
Typ | Golvpolish |
Serie | TASKI |
Kategori | 2 |
Volym | 5 L |
Parfymerad | Nej |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
- Golvpolish
- Golvpolish
- * Grundpolish
- Golvpolish
- * Grundpolish
- TASKI
- -
- -
- -
- TASKI
- 5
- * 1
- 5
- 5
- 5
Varumärke
Diversey
Diversey är världsledande inom professionell rengöring och hygien och finns representerad inom alla viktiga marknadssektorer – restaurang, hotell, sjukvård, detaljhandel, Facility Service (städbolag) och livsmedelsindustri. Diverseys breda metodkunnande sträcker sig från storkök och tvätt till lokalvård och personlig hygien. Detta gör det möjligt för Diversey att erbjuda unika totallösningar med produkter, utrustning, städredskap, maskiner och service.
Din varukorg
0 produkt
Subtotal (exkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt