Loader

Sanitetsrengöring Ecover
Ocean 750ml


Artikelnummer: 4003523 EAN: 5412533003895

Billigst på PriceRunner

Sanitetsrengöring ECOVER Ocean 750 ml

Det här rengöringsmedlet från Ecover håller din toalett ren och fräsch.

Ett fräscht badrum börjar med en ren toalett. Det här kraftfulla rengöringsmedlet består av naturliga ingredienser och är starkt nog att fräscha upp badrummet utan starka kemikalier och lukter. Rengöringsmedlet avlägsnar effektivt smuts och fläckar samt även kalkbeläggningar. De avkalkande ingredienserna samverkar för att motverka framtida smuts och fläckar.
Medlet har en lätt, uppfriskande doft av fräscht havsvatten. Kläm bara på den vinklade flaskan runt toalettstolens kant. Skrubba snabbt och spola, så kommer du att se märkbara resultat. Denna växtbaserade produkt från Ecover innehåller varken klor, halogen eller petroleumbaserade tillsatser. Alla ingredienser som inte är mineraler är biologiskt nedbrytbara.

Effektivt rengöringsmedel som håller toalettstolen ren och fräsch
Tillsatser som motverkar beläggningar avlägsnar dessa och motverkar framtida uppbyggnader
Produkten fungerar snabbt för att spara din tid och ansträngning
Lätt, fräsch doft utan starka kemikalier
Klorfri
Innehåller endast växtbaserade ingredienser
Volym: 750 ml

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
EAN 5412533003895
Typ Sanitetsrent
Antal st/krt 6
Volym 0.75 L

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Sanitetsrengöring ECOVER Ocean 750 ml

Det här rengöringsmedlet från Ecover håller din toalett ren och fräsch.

Ett fräscht badrum börjar med en ren toalett. Det här kraftfulla rengöringsmedlet består av naturliga ingredienser och är starkt nog att fräscha upp badrummet utan starka kemikalier och lukter. Rengöringsmedlet avlägsnar effektivt smuts och fläckar samt även kalkbeläggningar. De avkalkande ingredienserna samverkar för att motverka framtida smuts och fläckar.
Medlet har en lätt, uppfriskande doft av fräscht havsvatten. Kläm bara på den vinklade flaskan runt toalettstolens kant. Skrubba snabbt och spola, så kommer du att se märkbara resultat. Denna växtbaserade produkt från Ecover innehåller varken klor, halogen eller petroleumbaserade tillsatser. Alla ingredienser som inte är mineraler är biologiskt nedbrytbara.

Effektivt rengöringsmedel som håller toalettstolen ren och fräsch
Tillsatser som motverkar beläggningar avlägsnar dessa och motverkar framtida uppbyggnader
Produkten fungerar snabbt för att spara din tid och ansträngning
Lätt, fräsch doft utan starka kemikalier
Klorfri
Innehåller endast växtbaserade ingredienser
Volym: 750 ml

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
EAN 5412533003895
Typ Sanitetsrent
Antal st/krt 6
Volym 0.75 L
Produktblad
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Sanitetsrent
  • * Toalettrengöring
  • * Toalettrengöring
  • * Toalettrengöring
  • * Toalettrengöring
    Antal st/krt
  • 6
  • -
  • * 10
  • -
  • -
    Volym
  • 0.75
  • -
  • 0.75
  • -
  • -

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×